تحریم های آمریكا به مردم ایران آسیب می رساند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا،ران پال در جمع هواداران خود در ایالت میسوری اظهار داشت نباید به بهانه های مختلف مردم یك كشور را مورد تحریم قرار داد و به آنها آسیب رساند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا احتمال دارد به نفع میت رامنی از رقابت ها كنار برود، گفت : حتی اگر میت رامنی به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوریخواه هم انتخاب شود تا زمانی كه سیاست خارجی او را مورد بررسی قرار ندهم از او حمایت نخواهم كرد.

ران پال با انتقاد از سیاست های جنگ طلبانه سایر نامزدهای جمهوریخواه گفت : این نامزدها می خواهند آمریكا را وارد یك درگیری دیگر در خاورمیانه كنند، آنها بی صبرانه منتظر جنگ با سوریه و ایران هستند.

نماینده مردم تكزاس در سنا افزود: اگر به این جنگ طلبان رای بدهید اوضاع آمریكا بسیار بحرانی تر خواهد شد.

'ران پل' نامزد چهارم حزب جمهوریخواه است كه تاكنون در هیچ یك از انتخابات درون حزبی پیروز نشده است. وی

از مخالفان اصلی لشكركشی آمریكا به سایر كشورها است. او بارها از اوباما و سایر نامزدهای جمهوریخواه به خاطر اظهارات خصمانه علیه ایران انتقاد كرده است.

ران پال به خاطر تفكرات صلح طلبانه ای كه دارد در میان دانشگاهیان ، جوانان و عامه مردم محبوبیت بسیاری دارد و به خاطر حمایت و طرفداری از وی در سایت های یوتیوب و فیس بوك به رییس جمهور اینترنتی مشهور است.

او مخالف جنگ با ایران است و معتقد است كه آمریكا باید با تعطیل كردن پایگاههای نظامی خود در سراسر جهان به مسائل داخلی و مشكلات مردمش بپردازد.

اروپام 2252





:: برچسب‌ها: سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: